آگهی استخدام جدید سال 90-استخدام شرکت نفت - استخدام شرکت گاز-استخدام بانک نشریه بازار کار،آگهی استخدام شرکت نفت،آگهی استخدام شهرداریها،آگهی استخدام بانکها، آگهی استخدام دانشگاها، دانلود منابع آزمون استخدامی،دانلود رایگان سوالات آزمون،آگهی استخدام شرکتهای دولتی، جدیدترین اخبار استخدامی،آزمون استخدامی وزارت نیرو،جدیدترین اخبار خبرگزاریها،آگهی استخدام وزارتخانه ها، آگهی استخدام بانک تات، آگهی استخدام بانک ملی، آگهی استخدام باتک صادرات، آگهی استخدام بانک سپه، آگهی استخدام بانک تجارت، آگهی استخدام بانک ملت، منابع آزمون استخدامی پرستاران ،دانلود سوالات آزمون استخدامی پرستاران با پاسخنامه،دانلود سوالات تخصصی آزمون استخدامی پرستاران با پاسخنامه tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com 2019-09-19T22:36:05+01:00 mihanblog.com تهران - داوطلبان آزمون استخدامی شهرداری ها، جزئیات و منابع آزمون را از سایت سازمان سنجش پی گیری كنند. 2012-01-07T13:29:42+01:00 2012-01-07T13:29:42+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/989 اسنخدام استخدامی تهران - داوطلبان آزمون استخدامی شهرداری ها، جزئیات و منابع آزمون را از سایت سازمان سنجش پی گیری كنند. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور از داوطلبان آزمون استخدامی شهرداری ها در چهار استان آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، لرستان و یزد درخواست كرد كه اطلاعات مربوط به این آزمون را تنها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور پی گیری كنند. بر اساس گزارش معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور ، پس از پیگیری های صورت گرفته توسط این سازمان،ثبت نام تهران - داوطلبان آزمون استخدامی شهرداری ها، جزئیات و منابع آزمون را از سایت سازمان سنجش پی گیری كنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور از داوطلبان آزمون استخدامی شهرداری ها در چهار استان آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، لرستان و یزد درخواست كرد كه اطلاعات مربوط به این آزمون را تنها از طریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور پی گیری كنند.

بر اساس گزارش معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور ، پس از پیگیری های صورت گرفته توسط این سازمان،ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری ها در چهار استان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، لرستان و یزد انجام شد و مطابق تفاهم نامه ای كه با سازمان سنجش كشور منعقد شده این آزمون مهرماه امسال از طریق آن سازمان برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: مواد آزمون استخدامی شهرداری ها فقط در سایت سازمان سنجش آموزش كشور درج شده و ملاك عمل این آزمون خواهد بود.

بنابر این گزارش از داوطلبان درخواست می شود برای آگاهی از اطلاعات مختلف مربوط به این آزمون تنها به اطلاعیه های مندرج در سایت سازمان سنجش و سایت استانداری های یادشده توجه و از تهیه هرگونه مواد درسی آزمون به غیر از منابع یادشده خودداری كنند.

]]>
جذب نیرو در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین 2012-01-07T13:28:38+01:00 2012-01-07T13:28:38+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/988 اسنخدام استخدامی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان رازی قزوین نیرو جذب می نماید.به گزارش خبرنگاربازاركار، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین تعداد 9 نفر از افراد واجد شرایط را به صورت قراردادی از طریق برگزای آزمون كتبی، گزینش و جذب می نماید.براین اساس دارابودن مدرك تحصیلی دیپلم با معدل 14 و شرط سنی حداكثر 20سال جهت تصدی خدمات عمومی و لیسانس پرستاری با حداقل معدل 13 و شرط سنی حداكثر 30 سال تمام الزامی می باشد. ثبت نام ازتاریخ 26 آذرلغایت 4دی ماه خواهد بود و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان رازی قزوین نیرو جذب می نماید.
به گزارش خبرنگاربازاركار، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین تعداد 9 نفر از افراد واجد شرایط را به صورت قراردادی از طریق برگزای آزمون كتبی، گزینش و جذب می نماید.
براین اساس دارابودن مدرك تحصیلی دیپلم با معدل 14 و شرط سنی حداكثر 20سال جهت تصدی خدمات عمومی و لیسانس پرستاری با حداقل معدل 13 و شرط سنی حداكثر 30 سال تمام الزامی می باشد.
ثبت نام ازتاریخ 26 آذرلغایت 4دی ماه خواهد بود و تاریخ توزیع كارت 7دی لغایت 8 دی ماه میباشد و همچنین تاریخ برگزاری آزمون 9دی ماه می باشد.
برای ثبت نام به سایت های زیر مراجعه نمایید

http://qazvin.irib.ir


www.tamin.ir


]]>
سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی استخدام می كند 2012-01-07T13:25:42+01:00 2012-01-07T13:25:42+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/987 اسنخدام استخدامی سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خوداز افراد واجد شرایط ساكن در تهران استخدام می‌كند.به گزارش خبرنگار بازاركار، این دانشگاه نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری  مصاحبه و گزینش برای خدمت در معاونت عمران سازمان مركزی دانشگاه دعوت به همكاری می كند.براین اساس دارابودن مدرك تحصیلی  كاردانی در رشته های نقشه كشی،تاسیسات مكانیك و كارشناسی ارشد در رشته های مهندسی عمران  سازه ، مهندسی مكانیك و معماری دعوت به همكاری می كند.برای دریافت اطلاعات ب سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خوداز افراد واجد شرایط ساكن در تهران استخدام می‌كند.
به گزارش خبرنگار بازاركار، این دانشگاه نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری  مصاحبه و گزینش برای خدمت در معاونت عمران سازمان مركزی دانشگاه دعوت به همكاری می كند.
براین اساس دارابودن مدرك تحصیلی  كاردانی در رشته های نقشه كشی،تاسیسات مكانیك و كارشناسی ارشد در رشته های مهندسی عمران  سازه ، مهندسی مكانیك و معماری دعوت به همكاری می كند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت
www.azmoon.net مراجعه نمایید
]]>
استخدام کارشناس در شرکت صنایع پنتان شیمی در تهران و صفادشت 2012-01-07T13:23:59+01:00 2012-01-07T13:23:59+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/986 اسنخدام استخدامی شرکت صنایع پنتان شیمی برای تکمیل نیروی انسانی خود در تهران(شهرک غرب) و کارخانه صفادشت از متقاضیان زیر دعوت به همکاری مینماید داشتن تسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر و نرم افزارهای هر رشته ضروری است. کارشناس بازرگانی لیسانس فنی/انگلیسی/بازرگانی-تهران-3 سال سابقه کارشناس حسابداری لیسانس حسابداری-تهران-5 سال سابقه کارشناس کنترل کیفی مهندس مکانیک(طراحی جامدات یا ساخت و تولید) یا متالورژی-صفادشت-5 سال سابقه مسئول دفتر و منشی لیسانس انگلیسی/فنی-صفادشت-2 سال سابقه ارسال مشخصات و
شرکت صنایع پنتان شیمی برای تکمیل نیروی انسانی خود در تهران(شهرک غرب) و کارخانه صفادشت از متقاضیان زیر دعوت به همکاری مینماید

داشتن تسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر و نرم افزارهای هر رشته ضروری است.

کارشناس بازرگانی
لیسانس فنی/انگلیسی/بازرگانی-تهران-3 سال سابقه

کارشناس حسابداری
لیسانس حسابداری-تهران-5 سال سابقه

کارشناس کنترل کیفی
مهندس مکانیک(طراحی جامدات یا ساخت و تولید) یا متالورژی-صفادشت-5 سال سابقه

مسئول دفتر و منشی
لیسانس انگلیسی/فنی-صفادشت-2 سال سابقه


ارسال مشخصات و رزومه کاری به : job@pentanechem.com


پایان مهلت اعتبار آگهی 6 دی 90
]]>
استخدام کارشناس حسابداری بیمه و منابع انسانی در شرکت بیمه سامان 2012-01-07T13:22:48+01:00 2012-01-07T13:22:48+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/985 اسنخدام استخدامی شرکت بیمه سامان در راستای گسترش شبکه های ارائه خدمات خود در تهران دعوت به همکاری می نماید. رییس آموزش-لیسانس یا فوق لیسانس در کلیه مدیریت ها،مدیریت آموزش یا رشته های مرتبط-حداقل 5 سال سابقه در زمینه آموزش،داراس حسن شهرت،آشنایی کامل با فرآیندهای آموزشی شامل نیازسنجی،دارای اثربخشی آموزش-فقط آقا-در تهران کارشناس منابع انسانی-لیسانس و یا فوق لیسانس در رشته های مدیریت،مهندسی صنایع و یا MBA-حداقل سه سال سابقه کار در زمینه منابع انسانی،آشنایی کامل با فرآیند ارزیابی و عملکرد پرسنل-فقط آق
شرکت بیمه سامان در راستای گسترش شبکه های ارائه خدمات خود در تهران دعوت به همکاری می نماید.


رییس آموزش-لیسانس یا فوق لیسانس در کلیه مدیریت ها،مدیریت آموزش یا رشته های مرتبط-حداقل 5 سال سابقه در زمینه آموزش،داراس حسن شهرت،آشنایی کامل با فرآیندهای آموزشی شامل نیازسنجی،دارای اثربخشی آموزش-فقط آقا-در تهران

کارشناس منابع انسانی-لیسانس و یا فوق لیسانس در رشته های مدیریت،مهندسی صنایع و یا MBA-حداقل سه سال سابقه کار در زمینه منابع انسانی،آشنایی کامل با فرآیند ارزیابی و عملکرد پرسنل-فقط آقا-در تهران

کارشناس بیمه-لیسانس مدیریت بیمه-حداقل 5 سال سابقه کار در شرکت های بیمه ای-در تهران

کارشناس حسابداری-لیسانس حسابداری-حداقل دو سال سابقه-مسلط به آفیس و آشنایی با نرم افزارهای حسابداری-در تهران


از کلیه علاقه مندان که دارای شرایط می باشند دعوت می گردد رزومه های خود را به آدرس m.habibian@samaninsurance.com ارسال نمایند.
]]>
استخدام مدیر مالی و کادر اداری در یک شرکت بندری دریایی 2012-01-07T13:15:52+01:00 2012-01-07T13:15:52+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/984 اسنخدام استخدامی یک شرکت فعال بندری دریایی در محدوده نیاوران تهران به همکاران زیر نیاز دارد. عنوان شغل : مدیر امور مالی دارای تخصص و تجربه کافی به خصوص در زمینه تامین منبع مالی پروژه ها عنوان شغل : کارشناس بازرگانی تسلط کامل به زبان انگلیسی و ترجیحا دارای سابقه کار مفید در زمینه دریایی نفتی عنوان شغل : حسابدار سابقه کار مفید-تمام وقت عنوان شغل : مسئول دفتر مدیرعامل مسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر عنوان شغل : منشی مسلط به کامپیوتر و امور دفتری جهت همکاری لطفا رزومه خود را ب یک شرکت فعال بندری دریایی در محدوده نیاوران تهران به همکاران زیر نیاز دارد.

عنوان شغل : مدیر امور مالی
دارای تخصص و تجربه کافی به خصوص در زمینه تامین منبع مالی پروژه ها

عنوان شغل : کارشناس بازرگانی
تسلط کامل به زبان انگلیسی و ترجیحا دارای سابقه کار مفید در زمینه دریایی نفتی

عنوان شغل : حسابدار
سابقه کار مفید-تمام وقت

عنوان شغل : مسئول دفتر مدیرعامل
مسلط به زبان انگلیسی و کامپیوتر

عنوان شغل : منشی
مسلط به کامپیوتر و امور دفتری


جهت همکاری لطفا رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل و یا فکس زیر ارسال نمایید .
ایمیل : bgcsec@yahoo.com
فکس: 22821545
]]>
استخدام کارشناس مکانیک در شركت‌معتبر پیمانكاری 2011-09-29T11:13:05+01:00 2011-09-29T11:13:05+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/983 اسنخدام استخدامی استخدام کارشناس مکانیک در شركت‌معتبر پیمانكاری شرکت معتبر پیمانکاری از افراد ذیل دعوت به همکاری می نماید سرپرست کارگاه , کارشناس مکانیک جهت کار در استان لرستان باحداقل7سال سابقه کارمفید tnsehat.com @Email:commercial فاكس: 88964700
استخدام کارشناس مکانیک در شركت‌معتبر پیمانكاری

شرکت معتبر پیمانکاری از افراد ذیل دعوت به همکاری می نماید
سرپرست کارگاه , کارشناس مکانیک جهت کار در استان لرستان باحداقل7سال سابقه کارمفید

tnsehat.com @Email:commercial
فاكس: 88964700
]]>
استخدام استانداری و ادارات دولتی استان خوزستان(تا 12 مهر 90) 2011-09-29T11:08:30+01:00 2011-09-29T11:08:30+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/982 اسنخدام استخدامی استانداری خوزستان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوة برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کار گیری افراد در دستگاه‌های اجرایی و از محل سهمیه استخدامی باقیمانده برنامه چهارم توسعه (موضوع مصوبه شماره ۲۵۵۲۶/ت۳۲۹۶۴هـ مورخ ۱۱/۵/۸۴ هیأت وزیران) و مجوز شماره ۵۸۹۸۳/۲۲۰ مورخ ۱۷/۱۱/۸۹ وسهمیه شماره ۶۲۹۱۸/۸۹/۲۲۰ مورخ ۲۸/۱۲/۸۹ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری تعداد ۴۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری استانداری خوزستان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی استان طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوة برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کار گیری افراد در دستگاه‌های اجرایی و از محل سهمیه استخدامی باقیمانده برنامه چهارم توسعه (موضوع مصوبه شماره ۲۵۵۲۶/ت۳۲۹۶۴هـ مورخ ۱۱/۵/۸۴ هیأت وزیران) و مجوز شماره ۵۸۹۸۳/۲۲۰ مورخ ۱۷/۱۱/۸۹ وسهمیه شماره ۶۲۹۱۸/۸۹/۲۲۰ مورخ ۲۸/۱۲/۸۹ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری تعداد ۴۰ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمو/ی و تخصصی ، مصاحبه تخصصی ، آزمون عملی (حسب مورد) و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می‌نماید:

جهت دریافت شرایط و فرم استخدام اینجا را کلیک نمایید

جهت دریافت لیست شغل‌های مورد نیاز اینجا را کلیک نمایید

]]>
دعوت به همكاری بانك رفاه كارگران در بوشهر(تا 6 مهر 90) 2011-09-29T11:06:05+01:00 2011-09-29T11:06:05+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/981 اسنخدام استخدامی بانك رفاه كارگران با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در بوشهر از بین برادران واجد شرایط با مدرك تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته های مرتبط با بانك (مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی، علوم بانكی، اقتصاد، حسابداری، حقوق و كامپیوتر) تعداد محدودی را از طریق برگزاری آزمون ، انجام مصاحبۀ علمی و تخصصی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت كامل جسمانی و روحی و دوره¬های آموزشی ذیربط، به صورت «قراردادی بانك رفاه كارگران با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در بوشهر از بین برادران واجد شرایط با مدرك تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته های مرتبط با بانك (مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی، علوم بانكی، اقتصاد، حسابداری، حقوق و كامپیوتر) تعداد محدودی را از طریق برگزاری آزمون ، انجام مصاحبۀ علمی و تخصصی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت كامل جسمانی و روحی و دوره¬های آموزشی ذیربط، به صورت «قراردادی» استخدام نماید.

شرایط عمومی:
1- دارا بودن كارت پایان خدمت وظیفة عمومی و یا داشتن كارت معافیت دائم غیر پزشكی ( كارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد )؛
2- حداكثر سن داوطلب برای دارندگان مدرك تحصیلی پایان دوره كاردانی 26 سال ( متولدین 20/6/1364 به بعد) و برای دارندگان مدرك تحصیلی پایان دوره كارشناسی 28 سال (متولدین 20/6/1362 به بعد)؛
3- حداقل معدل كل 13 تمام؛
4- متقاضیان استخدامی الزاماً بایستی در استان بوشهر سكونت دائمی داشته باشند. ارائة مدارك مثبته مبنی بر سكونت در استان حداقل به مدت 3 سال قبل از تاریخ آزمون، از قبیل سند مالكیت واحد مسكونی، تاییدیه شورای محل یا اجاره‌نامه به نام متقاضی و یا والدین وی ضروری است؛


مدارك لازم:
1- تصویر خوانا از صفحة اول شناسنامة عكسدار (در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحة آخر شناسنامه)؛
2- تصویر از دو طرف كارت ملی؛
3- تصویر مدرك تحصیلی با ذكر معدل كل؛
4- تصویر از دو طرف كارت پایان خدمت یا كارت معافیت دائم؛
5- پیشینۀ شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارت‌ها و سوابق كاری؛
6- سه قطعه عكس جدید 4×3 (تمام رخ با زمینة سفید) با درج مشخصات فردی ( شامل نام و نام خانوادگی ، شمارۀ شناسنامه و محل صدور آن) در پشت آن .


نحوه ثبت‌نام و ارسال مدارك:
داوطلبان واجد شرایط طبق مفاد مندرج در آگهی حاضر، لازم است مدارك خواسته شده را به ترتیب بندهای یك تا پنج تنظیم و حداكثر تا تاریخ 6/7/1390 به نشانی «بوشهر، خیابان معلم، بالاتر از پمپ بنزین، ادارۀ امور شعب بانك رفاه استان بوشهر ؛ كد پستی 7513833535 » از طریق پست پیشتاز ارسال نموده و برروی پاكت عبارت مربوط به آزمون استخدامی بانك رفاه كارگران را قید نمایند .

فرم درخواست در لینک زیر

http://www.refah-bank.ir/Portal/Upload/Modules/Contents/asset0/FormEstekhdam1390.pdf

]]>
دعوت به همکاری بانک اقتصاد نوین(تا 18 مهر 90) 2011-09-29T11:04:35+01:00 2011-09-29T11:04:35+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/980 اسنخدام استخدامی 1390

]]>
استخدام بانک رفاه كارگران 2011-09-29T10:39:21+01:00 2011-09-29T10:39:21+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/979 اسنخدام استخدامی بانک رفاه كارگران با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در بوشهر از بین برادران واجد شرایط با مدرك تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته های مرتبط با بانك (مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی، علوم بانكی، اقتصاد، حسابداری، حقوق و كامپیوتر) تعداد محدودی را از طریق برگزاری آزمون ، انجام مصاحبۀ علمی و تخصصی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت كامل جسمانی و روحی و دوره¬های آموزشی ذیربط، به صورت «قراردادی بانک رفاه كارگران با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در بوشهر از بین برادران واجد شرایط با مدرك تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته های مرتبط با بانك (مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی، علوم بانكی، اقتصاد، حسابداری، حقوق و كامپیوتر) تعداد محدودی را از طریق برگزاری آزمون ، انجام مصاحبۀ علمی و تخصصی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت كامل جسمانی و روحی و دوره¬های آموزشی ذیربط، به صورت «قراردادی» استخدام نماید.

شرایط عمومی:
1- دارا بودن كارت پایان خدمت وظیفة عمومی و یا داشتن كارت معافیت دائم غیر پزشكی ( كارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد )؛
2- حداكثر سن داوطلب برای دارندگان مدرك تحصیلی پایان دوره كاردانی 26 سال ( متولدین 20/6/1364 به بعد) و برای دارندگان مدرك تحصیلی پایان دوره كارشناسی 28 سال (متولدین 20/6/1362 به بعد)؛
3- حداقل معدل كل 13 تمام؛
4- متقاضیان استخدامی الزاماً بایستی در استان بوشهر سكونت دائمی داشته باشند. ارائة مدارك مثبته مبنی بر سكونت در استان حداقل به مدت 3 سال قبل از تاریخ آزمون، از قبیل سند مالكیت واحد مسكونی، تاییدیه شورای محل یا اجاره‌نامه به نام متقاضی و یا والدین وی ضروری است؛

مدارك لازم:
1- تصویر خوانا از صفحة اول شناسنامة عكسدار (در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحة آخر شناسنامه)؛
2- تصویر از دو طرف كارت ملی؛
3- تصویر مدرك تحصیلی با ذكر معدل كل؛
4- تصویر از دو طرف كارت پایان خدمت یا كارت معافیت دائم؛
5- پیشینۀ شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارت‌ها و سوابق كاری؛
6- سه قطعه عكس جدید 4×3 (تمام رخ با زمینة سفید) با درج مشخصات فردی ( شامل نام و نام خانوادگی ، شمارۀ شناسنامه و محل صدور آن) در پشت آن .

نحوه ثبت‌نام و ارسال مدارك:
داوطلبان واجد شرایط طبق مفاد مندرج در آگهی حاضر، لازم است مدارك خواسته شده را به ترتیب بندهای یك تا پنج تنظیم و حداكثر تا تاریخ 6/7/1390 به نشانی «بوشهر، خیابان معلم، بالاتر از پمپ بنزین، ادارۀ امور شعب بانك رفاه استان بوشهر ؛ كد پستی 7513833535 » از طریق پست پیشتاز ارسال نموده و برروی پاكت عبارت مربوط به آزمون استخدامی بانك رفاه كارگران را قید نمایند .

نحوه تماس:
لینک ثبت نام
http://www.refah-bank.ir/portal/Default.aspx?tabindex=88&tabid=948

]]>
استخدام كارمند اداری 2011-09-29T10:35:42+01:00 2011-09-29T10:35:42+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/978 اسنخدام استخدامی استخدام كارمند اداری یك شركت معتبرتولیدی , یک شرکت معتبرتولیدی , جهت تکمیل کادر اداری خود , به یک کارمند آشنا به , کامپیوتر و برنامه office , نیازمنداست فكس 77616826 تلفن 77616092 مسئول‌اداری‌و‌كارگزینی , مسئول اداری و کارگزینی , با حداقل 8 سال سابقه تخصصی , منطقه صنعتی خرمدشت (بومهن) , اولویت با ساکنین منطقه فاكس 76215466- 021 Job@Afrand-ks.com نمایندگی ‌رسمی , نمایندگی رسمی , دوربینهای مداربسته , Proline انگلستان , جهت تکمیل کادراداری به کارمند , آقا پاره وقت و تمام وقت , بابیمه و استخدام كارمند اداری

یك شركت معتبرتولیدی
, یک شرکت معتبرتولیدی , جهت تکمیل کادر اداری خود , به یک کارمند آشنا به , کامپیوتر و برنامه office , نیازمنداست
فكس 77616826 تلفن 77616092

مسئول‌اداری‌و‌كارگزینی
, مسئول اداری و کارگزینی , با حداقل 8 سال سابقه تخصصی , منطقه صنعتی خرمدشت (بومهن) , اولویت با ساکنین منطقه
فاكس 76215466- 021 Job@Afrand-ks.com

نمایندگی ‌رسمی
, نمایندگی رسمی , دوربینهای مداربسته , Proline انگلستان , جهت تکمیل کادراداری به کارمند , آقا پاره وقت و تمام وقت , بابیمه ومزایای ویژه نیازمنداست
88780706

به تعدادی خانم
, به تعدادی خانم , با روابط عمومی بالا , مسلط به , تایپ و کامپیوتر , نیازمندیم , خیابان مفتح شمالی , خیابان زهره پلاک 3 , ساختمان اکسپوکیش
تلفن : 84366 – 021

یك‌شركت‌واردات‌‌تجهیزات
, یک شرکت واردات تجهیزات , برقی ساختمان ازکارمند اداری , آقا پاره وقت وتمام وقت دعوت می نماید
88811359

استخدام كارمند اداری
یک نهاد وابسته به , دانشگاه آزاد اسلامی , جهت تکمیل نیروی انسانی خود , از دانشجویان رشته های , مهندسی،علوم پایه،ارتباطات , روانشناسی و … , دارای سابقه کار , بصورت پاره وقت دعوت , به همکاری می نماید.
تلفن: 88777502

همكار آقا ترجیحا با30سال سن
, همکار آقا ترجیحا با30سال سن , جهت امور دفتری با حقوق ثابت , نیازمندیم
22036411

كارمند اداری‌ خانم و‌آقا برای
, کارمند اداری خانم و آقا برای , جذب آگهی درشرکت تبلیغاتی , ثابت400 + پورسانت %10
77569779

همكار خانم جهت امور دفتری
, همکار خانم جهت امور دفتری , پاره وقت – تمام وقت
26400234 – 22610915

كارمند اداری و فروش
, کارمند اداری و فروش , آشنا به کامپیوتر , جهت کار در شرکت نرم افزاری
88659425

كارمندخانم باروابط عمومی‌قوی
, کارمندخانم باروابط عمومی قوی , جهت کار در دفتر نشریه
( بخش فروش و بازرگانی )
8 – 88101357

كارمند اداری آقا
, کارمند اداری آقا , تمام وقت و پاره وقت , نیازمندیم
44266779

كارمند خانم جهت
, کارمند خانم جهت , امور بازرگانی نیازمندیم ,
44499519

استخدام كارمند اداری
استخدام , یک شرکت معتبر فرهنگی جهت , تکمیل کادرپرسنلی ازمیان , خانم های واجدالشرا یط استخدام , بعمل می آورد :حداکثرسن 30سال , ودارای حداقل مدرک دیپلم
روابط عمومی 88382490

یك‌شركت‌فرهنگی
, یک شرکت فرهنگی , به 20نفر خانم وآقا جهت , واحد بازرگانی باحداقل تحصیلات , فوق دیپلم باروابط عمومی خوب و , فن بیان قوی وحقوق ومزایای مکفی , 7تیر قائم مقام خیابان24پلاک24
88348025

یك شهربازی سرپوشیده
, یک شهربازی سرپوشیده , واقع درنازی آباد – تعدادی آقا , جهت انتظامات ( تماس 16 تا 23)
55325781 – 55325785

كارمند آقا آشنا‌به‌ حسابداری
, کارمند آقا آشنا به حسابداری , و کامپیوتر , محدوده چهاردانگه نیازمندیم
داخلی 4 – 55252270

كارمند خانم
کارمند خانم کار با تلفن , کلیه پرسنل خانم – هفت تیر , ایرانشهر-نوشهر-پ35 واحد201
88491470

كارمند ترجیحا خانم
, کارمند ترجیحا خانم , کاملا مسلط به زبان انگلیسی , جهت امور بازرگانی نیازمندیم
5 ـ 66756784
كارمند (اداری)

منشی‌خانم مسلط به
, منشی خانم مسلط به , word,excell و اموراداری و , بایگانی با حداقل 2 سال سابقه
22855261

استخدام كارمند اداری
به 8 نفر کارمند , جهت تکمیل کادر اداری , حقوق + بیمه + مزایا
1 _ 88548950

به یك كارشناس اداری
, به یک کارشناس اداری , با سابقه کار و کاملا مسلط , به office ، اینترنت
ارسال رزومه: 88971887

به یك خانــم آشنا به كامپیوتر
, به یک خانم آشنا به کامپیوتر , وحسابداری و یک آقا جهت , همکاری در انتشارات نیازمندیم
66484701

به‌چندنفرخانم جهت
, به چندنفرخانم جهت , امور دفتری وتولید بافت , (دروازه دولت)نیازمندیم
88319340

استخدام كارمند اداری
از یک خانم به , عنوان کارمنداداری , با مدرک لیسانس , مسلط به Word , Excel و Internet , دعوت به همکاری می گردد. , خیابان شهیدبهشتی،بین  قائم مقام ومیرزای شیرازی , ساختمان 442طبقه 3واحد15
Careers@ogpinfo , com.
19 تا 88709215 دورنگار 88555795

بیمه‌‌كارآفرین ‌نمایندگی2261
, بیمه کارآفرین نمایندگی2261 , به تعدادی پرسنل فروش خانم
(حقوق +پورسانت) نیازمندیم
44229968 – 44235142

شركت‌تولیدی‌وبازرگانی
, شرکت تولیدی وبازرگانی , افراد واجد شرایط ذیل را , به همکاری دعوت می نماید . , 1 کارمند قسمت بازرگانی , آشنایی کامل به زبان انگلیسی , 2 منشی با تجربه
22051042

شركت‌آكواجوی‌كانادا
, شرکت آکواجوی کانادا , به تعدادی بازاریاب تلفنی خانم , جهت کاردرمحیط کاملازنانه , باامکانات عالی ،نیازمنداست , بهشتی،قائم مقام،ک میزاحسنی پ2 , تماس فقط9صبح الی14
15 و 88720914

شركت‌آكواجوی‌كانادا
, شرکت آکواجوی کانادا , جهت تکمیل کادرفروش وخدمات , خود(امکانات رفاهی عالی وآموزش , رایگان)به تعدادی آقانیازدارد , بهشتی،قائم مقام،ک میزاحسنی پ2 , تماس فقط9صبح الی14
15 و 88720914

كارمند خانم
, کارمند خانم , مسلط به زبان انگلیسی ومکاتبات , بازرگانی جهت شرکت بازرگانی
22041876

آموزشگاه علمی‌به‌تعدادی
, آموزشگاه علمی به تعدادی , کارمندخانم باسابقه کاردر , آموزشگاههای تیزهوشان والمپیاد
77181341

كارمند دفتری خانم آشنا به
, کارمند دفتری خانم آشنا به , تایپ کامپیوتر جهت کار در , دفترخانه نیازمندیم
66406310

استخدام كارمند اداری
5 نفر لیسانس , با یک ماه آموزش رایگان جهت , نمایشگاه های داخلی و خارجی
88686247

یك شركت معتبر
, یک شرکت معتبر , , جهت تکمیل کادر , دفتری خود به تعدادی , کارمند دفتری , خانم نیازمند است  (محدوده یوسف آباد)  واحد روابط عمومی :
6 – 88336995
]]>
استخدام وکیل 2011-09-29T10:32:38+01:00 2011-09-29T10:32:38+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/977 اسنخدام استخدامی استخدام وکیل , تغییرات انحلال علائم , پلمپ دفاتر , توسط وکیل مجرب , , « ثبت شرکت » 8 _ 66383036 , وکیل رسمی 0851732-MARA , www.eMACA.com.au , بانک اطلاعاتی استرالیا 88246554 , تغییرات انحلال علائم , پلمپ دفاتر , توسط وکیل مجرب , , « ثبت شرکت » 8 _ 66383036 پژواك , پژواک , مشاوره جهت اخذ , انواع وام بانکِی , زیر نظر وکیل دادگستری 88211205 88211204 وكیل پایه یك دادگستری , وکیل پایه یک دادگستری , حقوقی ملکی خانواده , مشاوره رایگان 88550679 مشـاوره و وكالـت , مشاوره و وکالت , دعاو استخدام وکیل

, تغییرات انحلال علائم , پلمپ دفاتر , توسط وکیل مجرب , , « ثبت شرکت »
8 _ 66383036
, وکیل رسمی 0851732-MARA , www.eMACA.com.au , بانک اطلاعاتی استرالیا
88246554
, تغییرات انحلال علائم , پلمپ دفاتر , توسط وکیل مجرب , , « ثبت شرکت »
8 _ 66383036
پژواك
, پژواک , مشاوره جهت اخذ , انواع وام بانکِی , زیر نظر وکیل دادگستری
88211205 88211204
وكیل پایه یك دادگستری
, وکیل پایه یک دادگستری , حقوقی ملکی خانواده , مشاوره رایگان
88550679
مشـاوره و وكالـت
, مشاوره و وکالت , دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده , توسط وکیل پایه یک (خانم)
09395152249 - 66722904
]]>
استخدام بانک رفاه مهر 90 2011-09-29T10:27:44+01:00 2011-09-29T10:27:44+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/976 اسنخدام استخدامی آگهی دعوت به همكاری بانک رفاه كارگران بانك رفاه كارگران با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در بوشهر از بین برادران واجد شرایط با مدرك تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته های مرتبط با بانك (مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی، علوم بانكی، اقتصاد، حسابداری، حقوق و كامپیوتر) تعداد محدودی را از طریق برگزاری آزمون ، انجام مصاحبۀ علمی و تخصصی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت كامل جسمانی و روحی و آگهی دعوت به همكاری بانک رفاه كارگران

بانك رفاه كارگران با استعانت از خداوند متعال در نظر دارد در چارچوب قوانین و مقررات جاری به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در بوشهر از بین برادران واجد شرایط با مدرك تحصیلی كاردانی و كارشناسی در رشته های مرتبط با بانك (مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی، علوم بانكی، اقتصاد، حسابداری، حقوق و كامپیوتر) تعداد محدودی را از طریق برگزاری آزمون ، انجام مصاحبۀ علمی و تخصصی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانائی ها و سلامت كامل جسمانی و روحی و دوره¬های آموزشی ذیربط، به صورت «قراردادی» استخدام نماید.

شرایط عمومی:
1- دارا بودن كارت پایان خدمت وظیفة عمومی و یا داشتن كارت معافیت دائم غیر پزشكی ( كارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد )؛
2- حداكثر سن داوطلب برای دارندگان مدرك تحصیلی پایان دوره كاردانی 26 سال ( متولدین 20/6/1364 به بعد) و برای دارندگان مدرك تحصیلی پایان دوره كارشناسی 28 سال (متولدین 20/6/1362 به بعد)؛
3- حداقل معدل كل 13 تمام؛
4- متقاضیان استخدامی الزاماً بایستی در استان بوشهر سكونت دائمی داشته باشند. ارائة مدارك مثبته مبنی بر سكونت در استان حداقل به مدت 3 سال قبل از تاریخ آزمون، از قبیل سند مالكیت واحد مسكونی، تاییدیه شورای محل یا اجاره‌نامه به نام متقاضی و یا والدین وی ضروری است؛

مدارك لازم:
1- تصویر خوانا از صفحة اول شناسنامة عكسدار (در صورت داشتن توضیحات تصویر صفحة آخر شناسنامه)؛
2- تصویر از دو طرف كارت ملی؛
3- تصویر مدرك تحصیلی با ذكر معدل كل؛
4- تصویر از دو طرف كارت پایان خدمت یا كارت معافیت دائم؛
5- پیشینۀ شغلی شامل سوابق تحصیلی، مهارت‌ها و سوابق كاری؛
6- سه قطعه عكس جدید 4×3 (تمام رخ با زمینة سفید) با درج مشخصات فردی ( شامل نام و نام خانوادگی ، شمارۀ شناسنامه و محل صدور آن) در پشت آن .

نحوه ثبت‌نام و ارسال مدارك:
داوطلبان واجد شرایط طبق مفاد مندرج در آگهی حاضر، لازم است مدارك خواسته شده را به ترتیب بندهای یك تا پنج تنظیم و حداكثر تا تاریخ 6/7/1390 به نشانی «بوشهر، خیابان معلم، بالاتر از پمپ بنزین، ادارۀ امور شعب بانك رفاه استان بوشهر ؛ كد پستی 7513833535 » از طریق پست پیشتاز ارسال نموده و برروی پاكت عبارت مربوط به آزمون استخدامی بانك رفاه كارگران را قید نمایند .


نحوه تماس:
لینک ثبت نام
http://www.refah-bank.ir/portal/Default.aspx?tabindex=88&tabid=948

آخرین مهلت:
6 مهر 1390
]]>
ثبت‌نام آزمون استخدامی تامین‌اجتماعی از شنبه آغاز می‌شود 2011-09-29T10:17:28+01:00 2011-09-29T10:17:28+01:00 tag:http://estekhdamiran.mihanblog.com/post/975 اسنخدام استخدامی مدیرکل امور اداری صندوق تامین اجتماعی از استخدام حدود 1600 نفر در صندوق طی دو مرحله آزمون استخدامی در آبان و آذرماه سال جاری خبر داد. به گزارش قدس انلاین نوروزیان روز دوشنبه در یک نشست خبری، جمعیت بیمه‌شدگان اصلی و تبعه صندوق تامین اجتماعی را 28 میلیون نفر عنوان کرد و افزود: علاوه بر این چهار میلیون نفر مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند. وی با اشاره به فعالیت 340 مرکز درمانی زیرمجموعه تامین اجتماعی اظهارکرد: از این تعداد 68 مورد بیمارستان و 260 درمانگاه هستند. نوروزیان با بیان اینک مدیرکل امور اداری صندوق تامین اجتماعی از استخدام حدود 1600 نفر در صندوق طی دو مرحله آزمون استخدامی در آبان و آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش قدس انلاین نوروزیان روز دوشنبه در یک نشست خبری، جمعیت بیمه‌شدگان اصلی و تبعه صندوق تامین اجتماعی را 28 میلیون نفر عنوان کرد و افزود: علاوه بر این چهار میلیون نفر مستمری‌بگیر تامین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به فعالیت 340 مرکز درمانی زیرمجموعه تامین اجتماعی اظهارکرد: از این تعداد 68 مورد بیمارستان و 260 درمانگاه هستند.

نوروزیان با بیان اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی 60 هزار پرسنل دارد، گفت: 40 هزار نفر از این تعداد در بخش درمان و مابقی در بخش صندوق بیمه تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند.

مدیر کل امور اداری صندوق تامین اجتماعی با اشاره به خروج نیروهای در اختیار صندوق از سه سال قبل اظهار کرد: طی این مدت حدود چهارهزارنفر از نیروهای تامین اجتماعی خارج شدند اما هیچ جذب نیرویی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به توسعه مراکز درمانی و بیمه طی چندسال گذشته بر ضرورت استخدام و جذب نیروهای کاری تاکید کرد و افزود: به همین منظور آزمونی در ششم آبان ماه سال جاری برای جذب 728 نفر در بخش‌های درمانی و بیمه‌ای برگزار می‌شود که از این تعداد 534 نفر در بخش درمانی و 194 نفر در بخش بیمه‌ای جذب خواهند شد.

نوروزیان با بیان اینکه متقاضیان جذب در تامین اجتماعی با دو مدرک دیپلم و لیسانس استخدام می‌شوند، اظهار کرد: برای جذب برخی مشاغل نظیر بهیار و بیماربر داشتن مدرک دیپلم با معدل حداقل 15 و شرط سنی حداکثر 22 سال در نظر گرفته شده است. برای جذب بهیاران نیز مدرک دیپلم بدون شرط معدل و حداکثر سن 25 سال تعیین شده است.

وی حداقل معدل افراد دارای مدرک لیسانس متقاضی استخدام درتامین اجتماعی را 14 و شرط سنی آنها را حداکثر 26 سال عنوان کرد و یادآور شد: برای کسانی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند این شرط سنی تا 28 سال افزایش می‌یابد.

مدیر کل امور اداری صندوق تامین اجتماعی در خصوص استخدام پزشکان نیز توضیح داد: در این بخش شرط معدلی پیش‌بینی نشده و پزشکان تا حداکثر سن32 سال می‌توانند به استخدام تامین اجتماعی درآیند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گذراندن دوره طرح برای پزشکان امکان جذب نیرو تا سقف 35 سال رانیز فراهم کردیم.

به گفته وی بر اساس مصوبه هیات امنای صندوق تامین اجتماعی استخدام فرزندان شاهد و جانبازان 50 درصد به بالا بدون لحاظ شرط معدل و با رعایت مفاد قانون برنامه پنجم توسعه انجام می‌شود.

نوروزیان خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی الزامی به رعایت قانون جذب سه درصد از نیروهای استخدامی از میان معلولان ندارد.

به گفته وی آزمون آبان ‌ماه در 12 استان شامل آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، فارس، هرمزگان، خوزستان، همدان، قزوین، گیلان، کرمان و مازندران برگزار می‌شود.

نوروزیان با اشاره به پذیرفته شدن دو برابر ظرفیت استخدامی در آزمون کتبی اظهار کرد: در نهایت 1.5 برابر ظرفیت جذب در مصاحبه پذیرفته شده تا در مرحله گزینش نیروهای جذب شده انتخاب شوند.

وی زمان ثبت‌نام آزمون را که به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد 9 تا 16 مهرماه عنوان کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب خروج نیروهای در اختیار تامین اجتماعی از میان پرستاران صورت گرفته است، یادآور شد: طبعا بیشترین جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی در بخش پرستاری است.

به گفته وی بیشترین جذب نیرو به استان تهران اختصاص دارد که 300 نفر ظرفیت برای آن در نظر گرفته شده است.

وی جزئیات استخدام نیروی انسانی در تامین اجتماعی را اینطور تشریح کرد: حدود 190 نفر لیسانس پرستاری، 37 نفر نسخه‌پیچ، 43 نفر متصدی خدمات عمومی، 125 نفر بیماربر و در بخش بیمه نیز 120 کارشناس بیمه و 45 متصدی خدمات اداری استخدام خواهند شد.

وی یادآور شد: فرزندان همکاران و بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی نیز از 10 امتیاز مثبت در مقایسه با سایر آزمون‌دهندگان برخوردارند.

وی درباره محتوای آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی توضیح داد: این آزمون شامل 70 پرسش تخصصی و 50 پرسش عمومی است و برای دیپلمه‌ها تنها پرسش‌های عمومی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی این پرسش‌ها از دروس ریاضی و آمار مقدماتی، معارف اسلامی، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، آشنایی مقدماتی با رایانه، اطلاعات عمومی و شناخت صندو‌ق تامین اجتماعی از طریق مطالعه اساسنامه این صندوق طراحی شده است.

آزمون دوم استخدامی چهارم آذر برگزار می‌شود

اولویت با نیروهای بومی هر شهر است

به گزارش ایسنا، نوروزیان در ادامه به برگزاری آزمون دوم استخدامی صندوق تامین اجتماعی در 4 آذرماه سال جاری اشاره کرد و افزود: این آزمون با اولویت جذب نیروهای داخلی تامین اجتماعی برگزار می‌شود.

به گفته وی اولویت استخدام در آزمون دوم با نیروهای بومی هر شهر است که دست کم دو مرحله تحصیلی را در آن محل گذرانده‌اند و منابع این آزمون چهار درس اصلی عمومی است.

مدیر کل امور اداری صندوق تامین اجتماعی در خاتمه تصریح کرد: کسانی که در قالب ماده 20 هم اکنون با تامین اجتماعی همکاری می‌کنند می‌توانند در صورت قبولی در آزمون دوم به عنوان نیروهای بند ب ماده 2 قانون تامین اجتماعی ارتقا یابد.

]]>